Σελίδες

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Πασχαλινά αυγά

Αφού πήρα το βραβειάκι μου!!!!!! Ήρθε η ώρα να σας δείξω κάτι Πασχαλινό που ετοίμασα.
Αυγά........... Το ένα είναι από τα μαθήματα της αγαπημένης Μαρίας. (Μαρία μου ελπίζω να μην σε απογοήτευσε το αποτέλεσμα). Το άλλο το έφτιαξα με την ίδια τεχνική και το διακόσμησα με
τσόφλια αυγών το πέρασα και μια πατίνα και να το αποτέλεσμα ελπίζω να αρέσει και σ' εσάς

 





 Καλό και δημιουργικό  Σαββατοκύριακο. Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!



             









20 σχόλια:

  1. Πανέμορφα!
    Αναφέρεις τη Μαρία και συμπεραίνω,ότι είναι κεραμικά-τυχερή,που μπορείς και παρακολουθείς μαθήματα!
    Καλό Σ/Κ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σούλα μου όμορφα και εικαστικά τα αυγά σου , ιδέαν δεν έχω πως γίνονται , όμως μου αρέσουν .
    Φιλάκια καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έκανες αριστουργήματα,μπουμπού!!!Φιλιά κτμτρ και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα και πολύ πρωτότυπα τα αβγά σου, Σούλα! Καλώς σε βρίσκω παρεμπιπτόντως! Σε βρήκα τυχαία, από το βραβείο που σου έδωσε το κυκλάμινο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Πολύ όμορφα τα αυγά σου, μου άρεσαν οι τεχνικές και τα χρώματα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα φτιαγμένα τα αυγά σου... δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα!!!! Να έχεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομιζω οτι η μαρια θα ειναι πολυ περηφανη!!!
    ειναι πολυ ομορφα!σε φιλω και σου ευχομαι μια υπεροχη εβδομαδαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kalos sai brhka poli omwrfa ta aygoylakia soy na eisai kala kai toy xrwnoy na janaftiajhs filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια μου γλυκά να είστε καλά για τα ωραία ωραία σχόλια ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
    Θέλω να διευκρινίσω πως το μάθημα της Μαρίας είναι από ανάρτηση της
    Φιλάκια πολλά πολλά ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πραγματικά έγιναν πολύ όμορφα και τα δύο !!!!
    Φαίνεται ότι το έμαθες καλά το μάθημα! Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικά τα αυγά σου!!!!!μπράβο σου!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφα τ' αυγουλάκια σου, Σουλίτσα! Μας έλειψες βρε, να περνάς να σε βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σε βρίσκω! Πολύ όμορφα τα αυγούλια σου... Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπεροχα τ' αυγουλακια σου! θα φτιαξω κι εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα και καλώς σε βρίσκω! Έκανες τέλεια αυγά, πανέμορφα και πολύ πρωτότυπα!
    Μπράβο και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα αυγά σου είναι καταπληκτικά, το ίδιο υπέροχο εύχομαι να είναι και το φετινό του Πάσχα. Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ειμαι....πολυ περηφανη.,....αν και πολυ αργοπορημενη!φιλιαααααααααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ μεγάλη δασκάλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκιααααααααααα

      Διαγραφή