Σελίδες

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

2o Βραβείο












Το βραβείο μου το πήρα το στόλισα το χάρηκα !!!!!! Ευχαριστώ Κυριακή μου...... Τώρα ήρθε η ώρα να σας πω 11 πράγματα για μένα να με γνωρίσετε λίγο καλύτερα
1.       Είμαι μαμά δυο όμορφων κοριτσιών Φοιτήτριες και η δύο.
2.       Είμαι παντρεμένη και ακόμη ερωτευμένη μετά τόσα χρόνια με τον άντρα μου.  
3.       Έχω υπομονή δεν ξεσπάω εύκολα (μαζεύω όπως καταλαβαίνετε)
4.       Είμαι εχέμυθη’
5.       Αγαπώ του φίλους μου.
6.       Σιχαίνομαι  τη γρίνια και τους  ανθρώπους που κλαίγονται  συνεχώς λες και των υπολοίπων η ζωή είναι στρωμένη με ροδοπέταλα.
7.       Μ’ αρέσουν oi βόλτες  τα ταξίδια oi καφέδες και τα ουζάκια (αν και τελευταία τα έχουμε κόψη και αυτά )
8.       Μ’ αρέσουν η κατασκευές. ( Πιστεύω πως το καταλάβατε )
9.       Ανεπίδεκτη της τεχνολογίας.(Έχω τεχνικό τον άντρα μου  Φιλάκια καλέ μου )
10.   Κλαίω εύκολα ……….(κακό αυτό ……..)
                11.Άνεργη δυστυχώς αρκετά χρόνια

Τώρα πρέπει να το δώσω και εγώ με τη  σειρά μου !!!!!!!!!!!!!                 

Φιλάκια σε όλες !!!!!!!!!

25 σχόλια:

  1. Αλλο ενα βραβειο σε περιμενει, απο μενα αυτη τη φορα!περνα να παραλαβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!
    ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΑ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΡΥΜΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη Σούλα μου .
    Σου άφησα στην προηγούμενη ανάρτηση ένα άλλο βραβείο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Σούλα μου!!!
    Επειδή είναι και το πρώτο μου βραβείο θεωρώ ότι από δω και πέρα θα πρέπει να μάθω και εγώ σιγά σιγά τι πρέπει να κάνω!!!!!Είμαι λίγο πίσω σε θέματα βραβείων και give away θεμάτων αλλά το παλεύω!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά!!!
    Σούλα, ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου, με τιμά η εκλογή σου! Δυστυχώς το έχω ήδη στη συλλογή μου. Αν θέλεις να μάθεις για μένα διάβασε:
    http://e-crochet.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html
    Ακόμα από την επάνω καρτέλα μου "ΒΡΑΒΕΙΑ" διάλεξε όποιο λείπει από τη συλλογή σου.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλιά και αγάπες!!!!Αυτό το "μου" που έβαλες δίπλα στο όνομα μου δεν έχει λόγια να σου πω...μόνο τσιμπίματα καρδιάς...!!!!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται κι εκείνοι!!!!!!
    Καλημέρα,μωρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σούλα μου χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!
    Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι καλοδεχούμενο και από εσένα. Το έχω πάρει άλλες δύο φορές, αλλά δεν πειράζει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σούλα Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη.Συγχαρητήρια για το βραβείο σου κι ευχαριστώ πολύ που με τιμάς κι εμένα. Θα στολίσει το "σπιτάκι"μου. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το χαίρεσαι το βραβείο σου, και μια και τα στολίζεις, πέρνα κι από μένα για ένα ακόμα βραβείο,
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ πολύ που με επέλεξες....τΑ 11 δικά μου πραγματάκια μπορείς να τα δεις εδώ. http://ranialavitaebella.blogspot.gr/2013/02/11.html
    ......μα με κόρες φοιτήτριες; στη φωτο φαίνεσαι πολύ μικρή.!!!
    Φιλιά πολλά και πάλι σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!
    Καλώς σε βρήκα, Σούλα, κι εσένα και το όμορφο σπιτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά εύχομαικαι του χρόνου με υγεία. Αφού έχεις άντρα τεχνικό ,ας ασχοληθεί αυτός με την τεχνολογία κι εσυ με τα δικά σου καλλιτεχνήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μετά το 2ο ένα 3ο βραβείο από μένα..:)έλα όποτε θες στο blogaki μου να το παραλάβεις!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήρθα να σε γνωρίσω Δευτεριάτικα και διαβάζοντας τις απαντήσεις σου ήταν σαν να τις έγραφα..εγώ!!!Φίλη μου σου εύχομαι άπειρα βραβεία αν και η προσωπική μου γνώμη είναι οτι ..βραβείο για σένα θα είναι οι φίλες που θα αποκτήσεις μέσα εδώ. Πίστεψε με τα τόσα χρόνια που είμαι στα μπλογκς (πιστεύω η πιο παλιά) θα αποκτήσεις πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη Σούλα μου με υγεία και γαλήνη. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου . Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου αλλά το έχω ήδη. Καλό βράδυ! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σούλα Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Με υγεία τα βραβεία σου και πολλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΟΥΛΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΑ!! ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σούλα μου καλησπέρα και Χρόνια Πολλά έστω και τόσο καθυστερημένα!!!! Συγνώμη που άργησα να περάσω για την παραλαβή του βραβείου.... όμως λόγω προβλημάτων υγείας έμεινα μακρυά από το blog!!! Το παίρνω με μεγάλη χαρά, σε ευχαριστώ για την τιμή και θα το κρεμάσω στον τοίχο μου σε επόμενη ανάρτηση!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kalimera xronia polla kauisterimena ligw alla den pirazhh kataskeybe soy panta mai trele noynoyn filakia kali sinexia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σούλα μου καλώς σε βρήκα ..
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, σου εύχομαι να πάρεις και άλλα πολλά..φιλία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου! Εύχομαι υπέροχες και πολλές δημιουργίες! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα Σούλα

    Σου έχω στείλεικαι email,αν μπορείς να με βοηθήσεις στο τι πρέπει να κάνω ακριβώς για το βραβειάκι που μου έδωσες γιατί δεν γνωρίζω τίποτα απολύτως!!!!!

    Σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή